0
Kontynuuj zakupy

0 produkt/ów w koszyku

Brakuje Ci 199,00  do darmowej dostawy!
Wartość koszyka 0,00 

Dostawy, zwroty i reklamacje

Jakie są metody dostawy?

Dostępne są trzy metody dostawy: kurier Fedex, kurier Fedex z możliwością pobrania płatności, a także wysyłka do paczkomatów InPost.

Ile czekam na przesyłkę?

W zależności od godziny złożenia zamówienia oraz wyboru metody dostawy, wysyłka powinna być zrealizowana następnego dnia roboczego. W przypadku kompletowania niestandardowych zamówień – czas ten może być dłuższy.

Kiedy mogę dokonać zwrotu?

Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy dotyczącej Zamówienia bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej. Powyższe uprawnienie przysługuje także przedsiębiorcom, prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, w zakresie w jakim przepisy prawa zrównują ich ochronę z konsumentami.

Jak dokonać zwrotu?

Pobierz formularz zwrotu oraz prześlij wypełniony formularz na adres kontakt@browarytyskie.pl

Reklamacje

Klient może złożyć reklamację wobec Sprzedającego, w szczególności w przypadku jeżeli działania Sprzedającego przewidziane w niniejszym Regulaminie są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także w przypadku niezgodności Towaru z umową.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie, w tym formie elektronicznej na adres kontakt@browarytyskie.pl lub w formie listu poleconego na adres Sprzedającego.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko lub nazwę firmy, dane kontaktowe, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. W przypadku jeśli reklamacja dotyczy Towaru wraz ze złożeniem reklamacji należy złożyć Towar, podlegający reklamacji oraz potwierdzenie dokonania jego zakupu w Sklepie internetowym.

100% bezpieczne
płatności przez T-pay

14 dni na zwrot
na cały asortyment

Darmowa dostawa
od 199zł

Gwarancja
oryginalności